محل تبلیغات شما

محتوا هاب اسپات است. 

پشتیبانی سایت همواره دغدغه افرادی است که صاحب کسب و کار دیجیتال هستند.

 بسیاری از اوقات مشتریان سؤالات مرتبط را می پرسند یا در مورد ابزارهای مشابه گیج می شوند ، و باعث می شوند مجدداً و بارها همان مراحل عیب یابی را پشت سر بگذارید. اشتباه نکنید ، وقتی یک دامپزشک فصلی باشید ، این قوام بسیار عالی است ، اما به دست آوردن این سطح از دانش تخصصی محصول همیشه به سرعت برای مبتدیان حاصل نمی شود.

با نرم افزار بلیط فروشی HubSpot به صورت رایگان شروع کنید

اگر بتوانید فرایند همه گزارش های جدید خود را ساده تر کنید ، عالی نخواهد بود؟

خبر خوب این است که شما می توانید با یک سیستم بلیط پشتیبانی پشتیبانی کنید. سیستم های بلیط پشتیبانی از اطلاعات مهم موردی که کل تیم شما می توانند از آن بهره مند شوند ، ضبط می کنند. در این پست ، ما بحث خواهیم کرد که یک سیستم بلیت پشتیبانی چیست و کدام سیستم ها بهترین گزینه برای سال 2019 محسوب می شوند.

تیم های پشتیبانی برای ساماندهی بار کاری روزانه خود به سیستم های بلیت فروشی متکی هستند و مهمترین موضوعاتی را که برای کار بر روی آنها لازم است اولویت بندی می کنند. بسته به صنعتی که مشاغل شما به آن تعلق دارد ، برخی از پشتیبانی های روزمره می توانند تا 50 مورد را در روز تحمل کنند ، بنابراین داشتن سیستمی که بتواند حجم پرونده های قابل توجه آنها را مدیریت کند ، ضروری است. به جای اینکه برای پیگیری موضوع قدیمی ایمیل یا ضبط تماس بگیرید ، reps می تواند از یک سیستم بلیط فروشی برای جستجوی سریع پرونده های بایگانی شده و یافتن اطلاعات مهم تاریخی استفاده کند.

به عنوان مثال ، وقتی من در تیم پشتیبانی مشتری HubSpot کار می کردم ، اغلب در حل مشکلات طراحی صفحه وب کار می کردم. در ابتدا من هیچ تجربه ای با طراحی نداشتم و این مشکلات معمولاً به یک راه حل رمزگذاری پیچیده نیاز داشتند. من به جای این که مجبور به پیدا کردن یک متخصص باشم ، از سیستم بلیط پشتیبانی من برای بررسی موارد قبلی که به موضوعات مشابه مربوط می شدند ، استفاده کردم. این نه تنها یک راه حل اثبات شده برای مشکلم به من ارائه داد بلکه به من ترفندهای مفید برنامه نویسی را نیز در طول زمان آموخت.

اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های فروش بلیط و چگونگی اتخاذ یک نفر می تواند برای تیم شما سودمند باشد.

سیستم فروش بلیط پشتیبانی یک ابزار مهم خدمات مشتری است که مشاغل در حال رشد از آن برای ارائه تجربه مشتری ثابت استفاده می کنند . اگر تیم شما به دنبال اتخاذ یک سیستم فروش بلیط یا بهبود سیستم فعلی خود است ، به دنبال بهترین لیست های پشتیبانی بلیط موجود در این لیست باشید.

1. HubSpot

ابزار HubSpot's ServiceHub بلیط های پشتیبانی از مشتری را کنترل می کند و همه در یک داشبورد قرار دارند. نمایندگان می توانند کلیه ارتباطات ایجاد شده در بلیط را مشاهده کنند و بر پیشرفت پرونده در کل فرایند عیب یابی نظارت کنند. بلیط ها همچنین به سوابق مشتری پیوند خورده اند ، و این امر باعث می شود تا برای خدمات مشتری به مرجع تعامل های گذشته با شرکت آسان تر شود.

علاوه بر این ، HubSpot's ServiceHub آنالیز بلیط را ارائه می دهد که مدیران خدمات مشتری می توانند از آنها برای ردیابی عملکرد تیم خود استفاده کنند. این داده ها شامل معیارهای مهمی مانند زمان پاسخگویی عامل و حجم بلیط است که نشان می دهد تیمی تقاضای مشتری را برآورده می کند یا خیر. اگر اینگونه نباشد ، مدیریت می تواند جریان کاری شخصی را مورد بررسی قرار داده و موانع اصلی كلیدی را كه مانع از دستیابی تیم به اهداف تجاری می شود ، شناسایی كند.

قیمت: رایگان

4. LiveAgent

LiveAgent با تبدیل هرگونه مشاغل جدید خدمات مشتری به بلیت ، ارتباطات مشتری را مدیریت می کند. پس از ایجاد بلیط ، LiveAgent پرونده را به یک کارمند موجود یا صندوق ورودی مشترک توزیع می کند. این امر نه تنها درخواستهای دریافتی را سازماندهی می کند ، بلکه باعث می شود تیمهای خدمات مشتری بتوانند اطلاعات را به بخشهای دیگر شرکت آسانتر کنند. نمایندگان می توانند با تیم هایی مانند مدیریت محصول و بازاریابی محصول همکاری کنند و بینش در مورد تعامل خاص مشتری با تجارت را به اشتراک بگذارند.

قیمت: 9 دلار در ماه

SolarWinds یک نرم افزار میز کمک است که انواع ابزارهای مدیریت بلیط را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی های قابل توجه آن ، ابزار پیوند بلیط آن است که موارد پشتیبانی مشابه را با هم دسته بندی می کند. این باعث می شود زمان پاسخ به ویژه در هنگام بروز بحران اقتصادی بهبود یابد به جای اینکه مجبور شوید صف بلیط طولانی را مرتباً مرتب کنید ، reps می توانند به سرعت همه بلیط ها را در مورد یک موضوع خاص جستجو کنند و سپس یک پیام را به همه مشتریان در آن گروه ارسال کنند.

قیمت: 700 دلار / صندلی


7. Spiceworks

Spiceworks با ارائه یک رابط کاربری تلفن همراه برای کار کردن ، خود را از رقبای خود متمایز می کند. به جای استفاده از رایانه ، reps می توانند هنگام کار بر روی تلفن یا رایانه لوحی خود وارد شوند. حتی اگر یک نماینده به تعطیلات بماند ، آنها می توانند بر همه موارد باز خود از دستگاه تلفن همراه خود نظارت کنند. به این ترتیب تیم شما همیشه با صندوق ورودی پشتیبانی خود در ارتباط است و می تواند لحظه ای که در دسترس است ، به روز رسانی را به مشتریان ارائه دهد.

قیمت: رایگان

سیستم بلیط فروشی AzureDesk می تواند کل بخش خدمات مشتری شما را پشتیبانی کند. به این دلیل است که این نرم افزار به شما امکان می دهد تعداد نامحدود آدرس های ایمیل را وصل کنید. این می تواند یک راه حل مقرون به صرفه برای تیم هایی باشد که دارای کارمندان بزرگ پشتیبانی مشتری هستند.

AzureDesk همچنین می تواند به راحتی با سایر برنامه های پشتیبانی مانند Slack یا JIRA یکپارچه شود. سیستم بلیط آن دارای یک ساختار API انعطاف پذیر است که پشتیبان اکثر ادغام خدمات مشتری است. این برای برندهایی که سعی در ایجاد یک تجربه همه کاره برای مشتریان خود دارند مفید است.

قیمت: 9 دلار در ماه

سیستم های بلیط می توانند ابزارهایی را به شما ارائه دهند که به آنها در موفقیت فردی و تیم کمک کند. با این حال ، در حالی که سیستم های ذکر شده در بالا بهترین های سال 2019 محسوب می شوند ، ممکن است با هر میزبان وب سایت سازگار نباشند.

اگر از هاست مانند WordPress استفاده می کنید ، ممکن است نیاز به یک افزونه سیستم بلیط فروشی داشته باشید که متفاوت از محصولات ذکر شده در بالا است. در بخش بعدی تعدادی از سیستمهای برتر پشتیبانی بلیط ارائه شده است که افزونه ای را برای سایت های وردپرس ارائه می دهند.

سیستم بلیط پشتیبانی وردپرس

WordPress یک میزبان وب سایت محبوب است که یک سیستم منحصر به فرد برای ادغام نرم افزارهای خارجی در وب سایت کسب و کار شما ارائه می دهد. وردپرس به جای نصب نرم افزار از طریق کد HTML یا API سفارشی ، از "افزونه ها" استفاده می کند که نصب ها را ساده تر می کند. اگر با افزونه های وردپرس ناآشنا نیستید ، در زیر چند مورد ذکر شده است که شاید بخواهید تصدیق سیستم بلیط پشتیبانی خود را در نظر بگیرید.

1.  پشتیبانی عالی

پشتیبانی عالی یک افزونه پشتیبانی وردپرس است که اغلب به عنوان میز راهنما مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم یک سیستم بلیط فروشی ، اطلاعیه های ایمیل و نرم افزار بارگذاری رسانه را ارائه می دهد که گردش کار را برای تکرارهای پشتیبانی شما آسانتر می کند. علاوه بر این ، سیستم فروش بلیط شامل ویژگی های دسترسی محدودی است که مانع از پاسخگویی سایر موارد ناخواسته به یک پرونده باز می شود.

قیمت: رایگان


2. بلیط های پشتیبانی Sola

بلیط Sola پشتیبانی یک نرم افزار بلیط است که برای تیم های خدمات مشتری کوچکتر طراحی شده است. در ابتدا ، کاربران می توانند از ویژگی های اصلی مانند اعلان های ایمیل و وضعیت بلیط بهره مند شوند و با رشد شرکت شما می توانید ویژگی های حق بیمه مانند اتوماسیون را خریداری کنید. به این روش تیم شما مبلغی را که به ندرت از آن استفاده می کند ، نمی پردازد.

قیمت: رایگان


3. SupportEzzy

SupportEzzy یک افزونه برتر وردپرس است که به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی بلیط ، محصولات و کاربران ایجاد کنید. نمایندگان پشتیبانی می توانند سیستم بلیط فروشی را براساس بلیط ، محصول یا کاربر مشخصی جستجو کنند.

شرکت هایی با حجم پرونده های بزرگتر می توانند از این مزیت بهره مند شوند زیرا جستجوی بلیط خاص را ساده می کند. به عنوان مثال ، اگر مشتری دو بار در مورد همان موضوع دو بار با تیم پشتیبانی تماس بگیرد ، نماینده پشتیبانی می تواند به سرعت اولین بلیط باز شده را پیدا کند و به کار بر روی آن موضوع ادامه دهد. این امر به طور قابل توجهی تجربه مشتری را بهبود می بخشد زیرا باعث می شود مشتریان مجبور نشوند مشکلات خود را برای تیم شما تکرار کنند.

قیمت: 26 دلار در ماه

برای راه های بیشتر برای بهبود پشتیبانی مشتری ، تعداد تکرارهایی را که برای کارکنان تیم پشتیبانی مشتری لازم است ، بخوانید .

راه‌های جدید برای نزدیک شدن به سئو تکنیکال

کپی رایتینگ چیست و اصول مهم در کپی رایتینگ کدام است؟

بازاریابی اینستاگرام و افزایش فالوور

، ,بلیط ,پشتیبانی ,های ,یک ,سیستم ,است که ,می کند ,می توانند ,سیستم بلیط ,خدمات مشتری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Jason's notes سردرد مرکز تعمیرات thewalnege فروش کلی کتب کمک درسی با تخفیف استثنایی Fashion & Cool NFL Cheap San Diego Chargers jerseys, Dress up Yourself Now. وبلاگ حقوقی حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری pihighkahy فروش آنلاین مبل با کیفیت بالا و قیمت پایین اهل البیت علیهم السّلام