رویکردهای مدیریت اینستاگرام(Instagram):
1- همواره اطلاعیههای خود را بررسی کنید
هنگامی که محتوا یا مطلب خود را منتشر میکنید، اطمینان حاصل نمایید که بیدرنگ اطلاعیههای خود را بررسی میکنید. اکثر افراد درست همان لحظهای که عکسهای شما منتشر میشوند، آن ها را دیده و متوجهاش میشوند. در حال حاضر پنل اطلاعیهها در اینستاگرام(Instagram) صرفاً هشتاد کامنت(اظهارنظر) جدیدتر را نشان میدهد، از همین رو زمانی که مطلبتان را منتشر کردید، مطمئن شوید که کامنتهای مرتبط با محتوایی که منتشر نمودهاید را از دست ندادهاید! بنابراین یکی از رویکردهای مدیریت رسانههای اجتماعی خصوصاً اینستاگرام(Instagram) توجه به اطلاعیهها میباشد.
2- به کامنتها پاسخ دهید
یکی دیگر از استراتژیهای مدیریت اینستاگرام(Instagram) پاسخگویی به کامنتهاست. پاسخگویی به کامنتهای دنبالکنندگان در مدیریت شبکه اجتماعی حائز اهمیت است، اما این مسئله عموماً در اینستاگرام نادیده گرفته میشود. اجازه دهید شرایط گفتگو، سؤال پرسیدن و تعامل فراهم گردد! به دنبالکنندگان خود نشان دهید که قابل دسترس و مشتاق شنیدن هستید. ارتباطات شخصی و وفاداری ادامه خواهد یافت. یقین پیدا کنید که در ابتدای گفتگوهای خود نام کاربری شخص را تگ میکنید. بدین ترتیب او متوجه پاسخگویی شما خواهد شد.
3- کاربران را به تگ کردن دوستان خود، زیر تصاویر تشویق کنید
بسته به محتوای خود، احتمالاً خواهید دید که اکثر کامنتها از سوی افرادیست که دوستان خود را تگ کردهاند. از آنجا که نمیتوانید با یک نام کاربری تعامل زیادی داشته باشید اما میتوانید وی را تشویق به تگ کردن دوستانش نمایید. این مسئله تا حدودی تشویق کننده خواهد بود. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را ببینند، این مسئله به تعامل بیشتر و دنبالکنندگان بیشتر برای شما منتهی میشود. این رویکرد نه تنها در مدیریت اینستاگرام نقش بسزایی دارد بلکه استراتژی مناسبی برای سایر رسانههای اجتماعی محسوب میشود.
4-در اینستاگرام ارتباطات فرامحلی ایجاد کنید
فرض کنید برگزارکننده مجالس عروسی هستید و قصد دارید شبکه محلی خود را ایجاد کرده و مشتریهای بیشتری جذب نمایید. احتمالاً درک درستی از مخاطبین خود(آرزوها، امیدها، ترسها و ناراحتیهایشان) داشته باشید. از همینرو برای پستهای اینستاگرام خود اهداف معینی را تعیین مینمایید(مثلاً 3% تعامل و 5 فروش). میتوانید تصاویر و ویدئوهای جذابی تهیه کرده و برای محتوای خود شرحی انتخاب کرده و به مخاطبین خود بگویید میخواهید چه کاری انجام دهید.
5- حساب اینستاگرام خود را پاکسازی نمایید
از نرم افزار آنفالوکنندهی اینستاگرام برای مدیریت فالوورهای خود استفاده نمایید. این نرم افزارها معمولاً هم مبتنی بر وب بوده و هم مناسب سیستم عاملهای Android و ios هستند. از نرمافزارهای مدیریت فالوئورهای خود استفاده کنید و به سرعت آن دسته از کاربرانی را که به محصول و خدمات شما علاقمند هستند را فالو کنید.
اقدامات زیر را انجام دهید:
آنهایی که فالو نکردند: به سرعت آن دسته از کاربرانی را که شما را فالو نکردهاند، آنفالو نمایید.
فالوکنندگان خود را فالو کنید: آن دسته از کاربرانی را که حساب کاربریتان را فالو کردهاند، فالو نمایید.
طرفداران: لیستی از کاربرانی که شما را فالو کردهاند اما شما آنها را فالو نکردهاید، تهیه نمایید.
چه کسی مرا آنفالو کرده: لیستی از آن دسته از کاربرانی تهیه نمایید که شما را آنفالو کردهاند.
چه کسی مرا فالو کرده: لیستی از آن دسته از کاربرانی تهیه نمایید که شما را فالو کردهاند.
6- تصاویر و ویدیوهای محبوب خود را مجدداً پست کنید
یکی از رویکردهای مدیریت شبکههای اجتماعی پست مجدد تصاویر و ویدیوهای دلخواه و محبوب از نظر کاربران است. با یک ضربه روی دکمه، بیهیچ زحمتی میتوانید پستهای موجود را روی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. این کار برای محتواهای تولید شده توسط کاربران بسیار ایدهآل خواهد بود.
تصاویر را علامت گذاری نمایید: تصاویر و ویدیوها را ذخیره کنید تا بتوانید در آینده آنها را مجدداً پست نمایید.
جستجو: تصاویر و ویدیوهای شگفتآور را بواسطهی کاربران و هشتگها جستجو نمایید.
شایان ذکر است که رویکردهای متعددی برای مدیریت شبکههای اجتماعی وجود دارد. اینستاگرامInstagram) ) که اخیراً به یکی از جذابترین و پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی بدل شده نیز از این قاعده مسثتنی نیست. آنچه که در بالا به آنها اشاره شد، تنها بخشی از رویکردهای مدیریت اینستاگرام(Instagram) محسوب میشوند.
منبع: فرا محتوا
راههای جدید برای نزدیک شدن به سئو تکنیکال
نمایید ,اینستاگرام ,فالو ,مدیریت ,کاربرانی ,تصاویر ,خود را ,را فالو ,از کاربرانی ,شما را ,آن دسته ,مدیریت اینستاگرام instagram ,رویکردهای مدیریت اینستاگرام
درباره این سایت