اینستاگرام در سال 2017 ، 800 میلیون کاربر داشت که 25 میلیون از آنها دارای حساب کاربری تجاری بودند. این سطح از محبوبیت به لطف story ها ، ویدئو ها و خرید از طریق مشاهده تصاویر بیشتر هم شد.
برای موفقیت در بازاریابی از طریق اینستاگرام:
قبل از هر چیز باید پروفایل خود را در اینستاگرام بهینه سازی کنید. مهمترین بخش پروفایل اینستاگرام ، عکس آن است.مناسب ترین عکس را برای پروفایل خود انتخاب کنید ، عکس پروفایل در اینستاگرام دایره است ، عکسی انتخاب کنید که به خوبی نمایش داده شود . معمولا از تصویر لوگو یا لوگو بدون متن توضیحی به عنوان عکس پروفایل استفاده می شود.
با توجه به اینکه اینستاگرام اجازه افزودن لینک به هر پست را نمی دهد ، شما تنها یک لینک می توانید داشته باشید که در پروفایل شماست.
بیشتر کسب و کارها علاقه دارند این لینک به صفحه اصلیشان باشد تا ترافیک به آن صفحه منتقل شود.اما برای کمپین های خاص شاید بخواهید صفحه فرود خود را تغییر دهید.
حتما بخش بیوگرافی (Bio) را تکمیل کرده و لینک سایت خود را در آن قرار دهید.
گام بعدی شناخت مخاطب است.
داشتن فالوور واقعی به افزایش فروش کمک می کند ، تعامل مخاطبان رمز موفقیت است.افزایش تعداد فالوور ها بدون افزایش مشتری و تعامل سودی برای شما نخواهد داشت.برای رسیدن به این منظور باید محتوای ارزشمند قرار دهید تا کاربر واقعی شما را فالو کند.
برای شناخت بهتر مخاطب اطلاعاتی از جامعه آماری کاربران اینستاگرام به شما می دهم :
گروه سنی استفاده کنندگان از اینستاگرام :
53 درصد کاربران تا 29 ساله هستند ؛
25 درصد آنها 30 تا 49 سال دارند ؛
11 درصد کاربران بین 50 تا 64 سال سن دارند و
6 درصد کاربران بالای 65 سال هستند.
راههای جدید برای نزدیک شدن به سئو تکنیکال
، ,اینستاگرام ,پروفایل ,درصد ,افزایش ,کاربران ,خود را ,را در ,درصد کاربران ,لینک به ,عکس پروفایل
درباره این سایت